FaRewelL mR StaRmaN

69 χρονών - ταιριαστή ηλικία για να ρίξει αυλαία ο David. Και επισήμως πια είμαι στην ηλικία που παρακολουθώ να χάνονται ένας ένας οι τεράστιοι καλλιτέχνες  και τη θέση τους να παίρνουν πολύ υποδεέστεροι, κατά τη γνώμη μου, σε στυλ, σε ταλέντο, σε προσωπικότητα, showmen/women. Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν καλλιτέχνες. Το σύστημα δε θέλει πια άτακτα παιδιά, που να παρασύρουν το κοινό να σκεφτεί, να αμφισβητήσει, να τα σπάσει. Ούτε και τα ήθελε ποτέ, αλλά πρόλαβαν και το 'πιασαν στον ύπνο για 2-3 δεκαετίες.Τους έχει πλέον αποκλείσει τέτοιους τύπους. Ημίγυμνες πλαστικές κουκλάρες/κούκλοι πήραν τη θέση τους. Δεν έχω κανένα θέμα με το γυμνό, αντιθέτως, μου αρέσει. Έχω θέμα με το προστυχοφτηνοπλαστικό πρότυπο γυναικείας/ανδρικής ομορφιάς που πλασάρεται. Αγόρια και κορίτσια, με κοιλιακούς και ανταύγειες και το attitude - μητριά της Χιονάτης: "Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου ποια είναι η ομορφότερη του κόσμου;". Και περφομάρουν για την πάρτη τους και για κανέναν άλλον. Γι' αυτό και δεν τους γουστάρω. Είσαι ωραίος γκόμενος/α, οκ θα έχεις ναρκισσιστικές τάσεις, αλλά όταν δίνεις performance ανήκεις στο κοινό, είσαι δικός τους, το εγώ εκμηδενίζεται, πάρε ένα παράδειγμα:



Γκρίνιαξα πολύ; Τον Bowie χάσαμε, όχι κάναν τυχαίο!

Υ.Γ. αφιερωμένο στη φίλη μου Φ. που με πήρε τηλέφωνο την ώρα που έγραφα την ανάρτηση, για να μοιραστούμε τη θλίψη μας και ένιωσα έφηβη πάλι, σαν τότε που θρηνούσαμε με την κολλητή μου Μ. το θάνατο του Curt Cobain. 

Love U F

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

M Train

Λεβιάθαν ή το μυθικό τέρας που εμφανίζεται τόσο σε θρησκευτικά κείμενα όσο στην τέχνη και στην πολιτική θεωρία

Πρώτο ποστ για το 2020, αυτή τη θεσπέσια χρονιά #not!